سخن روز /
بیش از 100 فروشگاه نفت و نفت گاز در سطح استان زنجان تجهیز شدند
1403/01/30
در راستای جلوگیری از هدررفت مواد سوختی و امنیت بیشتر شرکتهای تعاونی روستایی واحد های توزیعسوخت در سطح استان زنجان مجهز شدند.
مدیر تعاون روستایی استان زنجان از توزیع قریب به 104 میلیون لیتر مواد سوختی در سال 1402 خبر داد. مهندس جعفری خاطر نشان کرد: شبکه تعاون روستایی استان زنجان در امر سوخت رسانی به اعضا و بخش کشاورزی در سطح منطقه سهم عمده و نقش بسزایی دارد و هدف از توزیع سوخت حمایت از تولیدکننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت زندگی و فعالیت روستاییان است.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی زنجان، مهندس جعفری با اعلام خبر فوق گفت: شبکه تعاون روستایی زنجان از ابتدای سال 1403 تا کنون اقدام به تجهیز فروشگاههای نفت و نفت گاز در اتحادیه ها و شرکتهای زیرمجموعه این سازمان نموده است. که در این راستا تجهیزاتی مثل دیپ مخازن، شیلنگ تخلیه، تلمبه و کپسول های گاز، تعویض یا تجهیز شده و در برخی شرکتهای توزیع سوخت نیز محل ساختمان بازسازی گردید.
وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با شرکت فرآورده مواد نفتی منطقه انواع مواد سوختی شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفید توسط شرکتهای تعاونی روستایی تامین و به روستاهای تحت پوشش شبکه تعاون روستایی زنجان حمل و توزیع میگردد.
 
تعداد مشاهده خبر24 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal